Лізинг нерухомості для юридичних осіб

Будь-який бізнес створюється не лише для отримання певного прибутку, але і для постійного його збільшення. Досягнення цієї мети неможливе без розвитку компанії, систематичного розширення бази основних засобів, придбання нових об’єктів нерухомості. Але не у кожного суб’єкта підприємницької діяльності є досить власних грошей, щоб дозволити собі купувати за них комерційну нерухомість.

Ось і доводиться використовувати стороннє фінансування. З усього різноманіття його видів сьогодні дуже затребуваним є лізинг. Він дозволяє стати власником необхідного майна, не витрачаючи одноразово великий об’єм власних коштів, що знаходяться в обороті, не зв’язуючись зі складними, дорогими банківськими кредитами.

Лізинг нерухомості для юридичних осіб

Цей вид стороннього фінансування є ефективним інструментом для розвитку бізнесу. Скориставшись ним, можна швидко стати власником будь-якого комерційного об’єкту:

  • офісного приміщення;
  • торгових і складських комплексів або окремих будівель;
  • виробничих цехів;
  • об’єктів для розвитку сфери HoReCa і так далі.

Послуги лізингу нерухомості доступні представникам великого, середнього і малого бізнесу. Вони дозволяють придбати необхідний об’єкт без істотного скорочення суми обігових коштів, знижувати витрати компанії з податку на прибуток і майно. Процентні ставки з лізингу порівняно невисокі. Щомісячні платежі залишаються фіксованими впродовж усього терміну дії лізингового договору. На оформлення угоди знадобиться всього декілька днів.

Базові поняття: що таке лізинг нерухомості для юридичних осіб?

По суті це – довгострокова оренда приміщення з можливістю отримати на нього права власності після виплати:

  • усій вартості об’єкту;
  • витрат на його оформлення і страхування;
  • винагороди лізингової компанії.

Схематично алгоритм отримання нерухомості в лізинг юридичною особою виглядає таким чином. Деяка фірма або компанія потребує, наприклад, в приміщенні для офісу. Достатньої суми грошей на його купівлю у неї немає. Вона підбирає відповідний для себе варіант на ринку нерухомості й звертається в лізингову компанію. Якщо остання готова працювати з цим клієнтом, робляться наступні дії:

  • між лізингодавцем і лізингоотримувачем полягає угода у вигляді двостороннього договору з вказівкою усіх умов угоди;
  • після внесення авансу одержувачем послуги лізингова компанія викупляє об’єкт у продавця за власні гроші та відразу передає його в користування клієнтові (але при цьому залишається власником нерухомості);
  • лізингоотримувач щомісячно вносить певну суму платежу, обумовлену в умовах договору;
  • коли термін дії договору збіг, права власності на нерухомість переходять до лізингоотримувача.

Зазвичай розрахунок щомісячних платежів робиться таким чином, що момент закінчення терміну дії договору і внесення останнього платежу співпадають. Права власності на нерухомість переходять до лізингоотримувача.

Умови купівлі нерухомості в лізинг для юридичних осіб

Щоб не виникало ніяких форс-мажорів, потрібно уважно підходити до вибору лізингової компанії. У нашій країні найбільш затребуваними є послуги «ТЕКОМ-лізинг». Ставши нашим клієнтом, юридична особа отримає наступні умови угоди з лізингу нерухомості:

  • індивідуальний термін дії договору в тимчасовому проміжку 1-7 років;
  • розмір первинного внеску від 20% загальної вартості предмета лізингу;
  • можливість вносити щомісячні платежі в рахунок погашення боргу в українській валюті, американських доларах і євро.

Об’єктом лізингу може стати нерухомість будь-якого типу в зданій в експлуатацію будівлі. При цьому лізингоотримувач повинен мати позитивні фінансові показники своєї діяльності та зобов’язується використовувати отриману нерухомість тільки у своїй підприємницькій діяльності.

Лізингоотримувач зобов’язаний щомісячно вносити закріплену в договорі суму для погашення лізингових платежів. Вона включає часткову оплату:
Лізинг нерухомості для юридичних осіб - фото

  • вартості нерухомості;
  • реєстрації, нотаріального оформлення і страхування об’єкту лізингу;
  • комісію «ТЕКОМ-лізинг».

Якщо усі виплати здійснені достроково, права власності на об’єкт можуть бути отримані клієнтом ще до закінчення терміну дії договору.

Які документи знадобляться юридичній особі для подання заявки?

Щоб заявка юридичної особи була взята до розгляду фахівцями нашої лізингової компанії, потенційний клієнт повинен прикласти до неї копії наступних документів:

  • засновницького договору і статуту фірми або компанії (замість договору може бути рішення);
  • свідчення про привласнення реєстраційного номера (ОДРН);
  • ідентифікаційного номера платника (ІНП) податків;
  • протоколу або рішення про призначення керівника і його паспорта;
  • фінансової звітності й довідки з банку про фінансові обороти за останній календарний рік.

* Повний перелік документом і форми до нього є на сайті.

Угода з лізингової купівлі комерційних приміщень в компанії «ТЕКОМ-лізинг» досить проста. На її оформлення піде всього декілька днів. При цьому лізингоотримувач без істотних первинних одноразових витрат отримає в розпорядження необхідне йому для ведення бізнесу приміщення.

Для оформлення заявки можна скористатися наявною на сайті формою. Якщо виникли якісь питання – заповніть форму зворотного зв’язку до розділі Контакти. Професійні менеджери «ТЕКОМ-лізинг» завжди готові дати безкоштовну кваліфіковану консультацію.